ECHIPA DE Conducere

FONDATOR ȘI CEO

Michael Topolinski III

Cu peste 30 de ani de experiență în domeniul imobiliar, dezvoltare și producție, Michael s-a mutat în România în 2006 și a achiziționat peste 800 de apartamente, precum și platforma Dacia Textila de 52.000 m2 din Bucurestii Noi. În 2012, Michael a achiziționat fosta platformă Vulcan de 78.000 m2 pe strada Progresului și a dezvoltat, în parteneriat cu o altă societate, Centrul Comercial Vulcan Value Center. După ce a vândut 50% din Vulcan Value Center în 2013, Michael a achiziționat fosta fabrică de pompe Aversa, situată pe un teren de 97.000 m2 pe strada Ziduri Mosi, în Obor.

În 2019, Michael a pus bazele grupului InteRo împreună cu cei trei copii ai săi, având ca activitate dezvoltarea de proiecte imobiliare, cu accent pe design si inovație. În decembrie 2019, InteRo a vândut 26.000 m2 din terenul de 52.200 m2 din Bucurestii Noi către Skanska pentru suma de 24 de milioane de euro, iar acum Michael se ocupă cu dezvoltarea proiectelor Bucureștii Noi și SkyLight Residence.

InteRo a încheiat anul 2020 cu achiziția, din fonduri proprii, a unui teren în suprafață de 53.135 m2.

În 2021, Michael intenționează să se concentreze asupra etapelor pregătitoare construcției pe parcele mari existente și asupra unor noi achiziții, pentru noi oportunități de dezvoltare.


PARTENER ȘI MANAGER DE PROIECT

MICHAEL TOPOLINSKI IV

După absolvirea Universității de Stat din Michigan, cu o diplomă de comunicare axată pe vânzări în 2015, Michael a tins în mod constant către excelență în cariera sa profesională.

Michael și-a început cariera fiind agent de vânzări de top, stabilind numeroase recorduri la mai multe corporații, inclusiv Canon, Top Hat și Blue Cat.

Ulterior, Michael s-a alăturat companiei Supreme Level Media în calitate de proprietar minoritar și Vicepreședinte Vânzări din 2018 până în 2020. El a contribuit la creșterea cifrei de afaceri a companiei de peste patru ori pe parcursul acestei perioade.

Michael a început să lucreze la InteRo în aprilie 2019, ca Șef al Departamentulor de Vânzări, Marketing și Inovație în Design pentru portofoliul societății de peste 170 de apartamente, SkyLight Residence și Bucurestii Noi. În 2020, Michael a devenit Project Management, conducând dezvoltarea unui proiect InteRo, NorthLight Residence.

Pe lângă munca în cadrul InteRo, Michael deține și rolul de Șef Vânzări pentru compania familiei Topolinski, Naguma Medical Supplies SRL.

 

PARTENER ȘI MANAGER DE PROIECT

TYLER TOPOLINSKI

După absolvirea Universității de Stat din Michigan în 2017, Tyler a câștigat experiență valoroasă lucrând în cadrul a trei mari companii de vânzări de tehnologie din Toronto, Canada. A primit mai multe premii pentru depășirea în mod constant a obiectivele de vânzare.

Tyler s-a mutat în România în octombrie 2019, alăturându-se afacerii imobiliare de familie, InteRo Property Development.

Tyler a fost Director de Vânzări la Northlight Residence, unde s-a ocupat cu administrarea unei echipe de agenți de vânzări interni, monitorizarea parteneriatelor cu agenții externe, precum și creearea de noi parteneriate cu diverși furnizori, cum ar fi designeri de interior și administratori de proprietăți, pentru a aduce un plus de valoare proiectului și inclusiv cumpărătorilor săi.

Tyler a gestionat vânzarea portofoliului nostru de 160 de apartamente în 6 complexe din București. În ciuda încetinirii ritmului vânzărilor în domeniul imobiliar în București, provocată de Pandemia Globală, în anul 2020 Tyler și-a atins obiectivul de 5.000.000 de euro din vânzări, încadrându-se în limita a 98,5% din prețul bugetat.

Tyler este acum managerul de proiect al New Confort City. Lucrează cu echipele de construcții, echipa de vânzări, echipa de marketing și lucrează în mod constant cu echipa juridică InteRo pentru a se asigura că toate procesele și procedurile sunt urmate corect.

În plus, Tyler a reușit cu succes livrarea a 103 milioane de măști PPE medicale către 42 de locații medicale de stat din toată România pentru contractul Ministerului Sănătății.o

PARTENER ȘI MANAGER DE MARKETING DIGITAL

ASHTON TOPOLINSKI

În timpul petrecut de către Ashton la Universitatea de Stat din Michigan, a excelat în cadrul a două stagii de marketing. Ashton a fost coordonator de marketing digital, planificând și gestionând evenimente corporate pentru Google Canada, Nespresso, Vitamix și alte corporații.

Ashton a fost întotdeauna ambițioasă încă de la o vârstă fragedă și își arată constant competențele de leadership în munca ei. Ashton s-a alăturat afacerii de familie în noiembrie 2020 și, din momentul în care s-a alăturat echipei, a început să adopte un stil de leadership, prin implicarea directă în sarcinile de lucru și prin realizarea unei munci valoroase.

Ashton administrează Portofoliul IGCF al InteRo cu restul de 50 de apartamente situate în București. Ashton lucrează cu agenți de vânzări, manageri de construcții, echipă juridică internă și contabil pentru a se asigura că procesul de vânzare este finalizat pentru fiecare apartament vândut. Ashton a luat, de asemenea, inițiativa de a face contra-oferte clienților pentru prețurile de apartamente propuse, analizând piața și informațiile financiare relevante. În sfârșit și important, Ashton continuă programul de renovare pe care Tyler l-a început prin finalizarea renovării de bază apartamentelor și inspectarea apartamentelor înainte de predarea către clienți.

În calitate de manager de marketing digital la InteRo Property Development, Ashton aduce echipei setul ei de abilități de marketing pe care le aplică atât în strategie cât și execuție. Ashton gestionează toate site-urile, reclamele plătite și rețelele de socializare pentru InteRo, inclusiv NorthLight Residence și New Comfort City. Ochiul ei pentru detalii și anii de experiență în marketing digital o fac să mențină brandul de familie la un nivel excelent.

În plus față de munca în cadrul InteRo, Ashton deține rolul de director de vânzări și marketing digital pentru compania familiei Topolinski, Naguma Medical Supplies SRL. Ashton sprijină executarea licitațiilor din Uniunea Europeană și gestionează brandul online Naguma prin marketing digital. Dorința lui Ashton de a oferi înapoi o recomandă pentru rolul de purtător de cuvânt în timp ce se ocupă de comunicarea PR atât pentru InteRo Property Development, cât și pentru Naguma Medical Supply SRL.

 

The form was sent successfully